Záručná doba voči poškodeniu noža Pteryx L2 je 2 roky od kúpy produktu. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené nevhodným používaním. Používanie noža Pteryx L2 na akýkoľvek iný účel ako krájanie a rezanie je považované za nevhodné a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie pri poškodení.
UPLATNENIE REKLAMÁCIE
Všetky reklamácie sú nasmerované priamo k výrobcovi. Pre medzinárodné reklamácie volajte, píšte alebo pošlite e-mail do našej kancelárie pre bližšie informácie.Spoločnosť nie je zodpovedná za stratené alebo odcudzené zásielky, ktoré nie sú doručené do sídla spoločnosti na nižšie uvedenú adresu. Spoločnosť si vyhradzuje právo na opravu alebo náhradu škody podľa vlastného uváženia.Všetky poškodenia čepele alebo rúčky noža budú testované v našom laboratóriu na potvrdenie povoleného používania noža a oprávnenosti reklamácie.
PRÍKLADY POŠKODENIA, NA KTORÉ SA NEVZŤAHUJE REKLAMÁCIA
Zhrdzavená / zafarbená čepeľ alebo rúčka, zlomená alebo ohnutá špička noža, otupená alebo vyštrbená čepeľ, povlaky na čepeli, poškriabaná čepeľ alebo rúčka, opotrebované spojovacie komponenty, rozpadnutie konštrukcie rúčky, poškodené puzdro (v reklamácii sa posudzuje samostatne a v prípade jej uznania je vymenené bez noža), zničené / stratené spojovacie skrutky.
OSTRENIE NOŽA
Na opätovné nabrúsenie čepele vždy využívajte služby profesionálneho brúsiča.
NÁKLADY NA OPRAVU
Naša spoločnosť vždy vopred určí náklady na opravu poškodení, na ktoré sa nevzťahuje záruka a oznámi zákazníkovi odhadované náklady pred vykonaním práce.
NÁVOD NA REKLAMÁCIU
K balíčku s reklamovaným nožom vložte krátku správu s popisom poškodenia noža, a činnosti, pri ktorej sa poškodil. Takisto priložte Vaše meno, adresu, telefonický kontakt a e-mailovú adresu.
REKLAMÁCIU ODOŠLITE NA ADRESU
Pteryx s.r.o.,
Nad plážou 31,
974 01 Banská Bystrica Slovenská Republika